K: ----------Teleskop-----------
(prestaro za odgovor)
EXile
2006-08-02 21:46:27 UTC
Pozdrav! Eto, kupio bi neki rebljeni reflektor 114 - 150 mm, sa stalkom, sa
standardnom opremom ( neki obièni okular, eventualno neki Barlow...), u
dobrom stanju, naravno.

Zanima me, eto, astronomija, pa bi kupio neki teleskop da se ne muèim sa
ovim posuðenim Tasco 60mm reflektorom koji sam posudio od profesora fizike.

Ponude na 091/ 9200 - 344.

Hvala
Nick
2006-08-02 22:27:46 UTC
Post by EXile
Pozdrav! Eto, kupio bi neki rebljeni reflektor 114 - 150 mm, sa stalkom, sa
standardnom opremom ( neki obični okular, eventualno neki Barlow...), u
dobrom stanju, naravno.
Zanima me, eto, astronomija, pa bi kupio neki teleskop da se ne mučim sa
ovim posuđenim Tasco 60mm reflektorom koji sam posudio od profesora fizike.
hr.sci.astronomija