supernova sn 2006gy?
(prestaro za odgovor)
bZtard
2007-05-13 07:13:35 UTC
nisam strucnjak i mozda ce pitanje bit glupasto, ali (s obzirom da je
udaljeno 240 miljuna svjetlosnih kilometara) da li se ta eksplozija
(ili implozija?) moze vidit prostim okom sa zemlje? pitam to zato sta
u vecernjim satima (ima vec danima, ako ne i tjednima) oko 9-10 sati
na svjevero-zapadnom nebu se vidi neka zvijezda i u uspordbi sa drugim
koje sjaje na nebu je izrazito najjaca, pa ako mi netko moze dato
odgovor na ova dva pitanja!

hvala i pozdrav grupi!

bZtard
Passzip
2007-05-13 19:49:48 UTC
Post by bZtard
nisam strucnjak i mozda ce pitanje bit glupasto, ali (s obzirom da je
udaljeno 240 miljuna svjetlosnih kilometara) da li se ta eksplozija
(ili implozija?) moze vidit prostim okom sa zemlje?
Cuj, svjetlosni kilometri ne postoje. Vjerojatno si mislio na svjetlosne
godine.
Prostim okom jedva vidis Andromedinu galaksiju udaljenu 2,2 milijuna svj.
god. a ne ...
Za "zvijezda" je planet Venera.
Post by bZtard
hvala i pozdrav grupi!
[...]