Kupnja zvijezde
(prestaro za odgovor)
Bane
2007-04-27 14:36:21 UTC
Oprostite ako postavljam pitanje na krivu grupu.
Znam da je neki mladiæ prije neznam koliko godina kupio zvijezdu svojoj
djevjci i to u Zagrebu.Da li netko zna gdje se to moŸe napraviti.

Hvala unaprijed.

Kada se penje¹ stepenicama, uvijek pozdravljaj one koje usput sreæe¹,
jer æe¹ ih ponovo vidjeti kad bude¹ silazio.
Bane
C1clajb3k
2007-06-21 22:26:20 UTC
Post by Bane
Oprostite ako postavljam pitanje na krivu grupu.
Znam da je neki mladić prije neznam koliko godina kupio zvijezdu svojoj
djevjci i to u Zagrebu.Da li netko zna gdje se to može napraviti.
Hvala unaprijed.
Koliko je sigurno tako kupiti zvijezdu preko neta?