Pomrčina Mjeseca?
(prestaro za odgovor)
Kjukar
2006-09-07 20:35:46 UTC
Sjednem navečer kraj prozora i ispijam drugu pivu. Kažem ženi da mi je
Mjesec nešto mutan. Možete pretpostaviti koji sam odgovor dobio. Pa je
prošlo nekoliko vremena, a Mjesec je bio i dalje mutan i nekako "oškrbljen".
Drugi komentar je bio - To je oblak!
Onda sam uzeo teleskop od maloga (neki dječji) i dokazao joj da baš i nije
oblak.

Jel' to bila danas pomrčina Mjeseca? Obično ih pamtim kao oštro odrezan dio,
a ovo je danas izgledalo čudno, kao da se slika multiplicirala i mutno falio
samo gornji dio.
Ili je to ipak bilo zbog pive? :-)
ambra
2006-09-08 17:57:25 UTC
Post by Kjukar
[...]
Da, bila je djelomična pomračina mjeseca.