auv adk boki sastanak u vidulinima
(prestaro za odgovor)
Marino Tumpic
2005-12-21 22:15:45 UTC
evo nesto malo fotki sa auv adk & boki sastanka u vidulini...ja necu nista
pisati, samo cu dodati da je na sastanku bio i boki..koji je
dosao............da, autostopom - naravno
;)
http://www.pixelextreme.com/auv/lucijan/slike/marino/
Hrvoje
2005-12-21 22:27:35 UTC
LOL
Nikola Mazarekiæ
stipe vladova
Na fotkama ima i vampira :)
gregor
2005-12-24 09:38:35 UTC
Post by stipe vladova
Post by Marino Tumpic
[...]
mislim da ce nas ljudi na sljedecem MM izbjegavat u sirokom luku. :-)