PRODAJE LI TKO?
(prestaro za odgovor)
Branko Domlija
2005-12-27 19:09:07 UTC
Kakav dobar ASTRONOMSKI teleskop s montaŸom, okulare?
Prednost dobsoni ali ni drugi nisu iskljuèeni.
Uvjet: da nisu kupljeni u ¹pecerajima, knjiŸarama, moŸe i delanec ako je
vlasnik znalac.
PS. Nemojte pretjerivati s cijenom. Svaka roba ima svog kupca (i svoju
cijenu).

mail: ***@vip.hr
mob: 091/5181-579
dacho
mob: 091/5181-579
Branko Domlija
2005-12-27 21:55:59 UTC
Dacho!

Zahvaljujem na ponudi. Ja sam ti malo star i corav pa trebam malo ozbiljniji
skop.
Ipak nisam toliko star i corav da nisam vidio tvoj post.

PS Ako vec nekog pokusavas uvjeriti u nesto bilo bi dobro da znas nesto o
toj osobi, da ti se ne bi u zivotu desilo.....si cuo za onu izreku: Nemoj
ucit tatu kak se deca delaju.

mob: 091/5181-579
KrunoG
2005-12-28 06:52:58 UTC
Branko atacks :)))
Vidim da kombinira¹ neki dobs èak...
Kaj je bilo s MAK-om na kraju?
mob: 091/5181-579
Branko Domlija
2005-12-28 12:44:23 UTC
Pusti, ne pitaj!

Procitaj moj post Borisu pod temom 'pomoc' i bit ce ti sve jasno.
Ipak mos doc pogledat kad se razvedri.
Javi se!

Sp B
T0m
2005-12-29 07:33:20 UTC
.....si cuo za onu izreku: Nemoj ucit tatu kak se deca delaju.
Memoria minuitur, nisi eam exerceas

Stefano
2005-12-28 09:42:04 UTC
Dobs 200mm by majstor Beri.
Ima i okulara i svega.... :)
http://www.pondi.hr/~beri/cald.htm
Refraktor 120 SW motoriziran, ima okulare, prizmu....
http://www.skywatchertelescope.net/1201EQ5.html

Ako te nekaj interesira ... javi se, za cjenu cemo se dogovoriti sigurno :)
Pozdrav
Mario
098239845
mob: 091/5181-579
Branko Domlija
2005-12-28 20:47:11 UTC
Ovo je vec interesantnije.
Vidio sam i slike.
Istresi neke cijene pa da vidimo jesmo li blizu ili smo astronomsku jedinicu
daleko.

PS Nemojte samo raditi 'konkurenciju' Zlatku. Neki ovdje prodaju rabljeno
pod 'bolje od novog'.

I kao sto rekoh svaka roba ima svog kupca ali i svoju cijenu.

Neki se cude sto ne mogu prodati svoj teleskop - godinama i pitaju se zasto?
Neka onda jos jednom procitaju gornju recenicu, pa jos jednom, pa jos...
Pretjerao sam. Ovo se ne odnosi na vas. Nemojte ovo shvatiti kao spustanje
cijene (vidi gornju recenicu), nismo jos dosli do toga. Mozda i necemo.
Pokusavam pomoci nekima da shvate zakon trzista. Trebao sam ovo staviti u
novi post. Nadam se da ovo citaju i drugi.

Sp B