p:teleskop
(prestaro za odgovor)
dacho
2005-12-27 15:02:19 UTC
Pozdrav! prodajem teleskop celestron firstscope 114/900 sa dva okulara te
mylar folijom za fiksno 1500 kuna. unfo na mail.
boki
2005-12-27 19:16:03 UTC
jel ima kakvu montazu pod sobom
dacho
2005-12-27 20:31:12 UTC
naravno!da ima pogledaj malo vamo to je to:
http://www.celestron.com/prod_pgs/tel/fs114eq.htm
JVP Bjelovar
2005-12-29 19:55:45 UTC
Postoji li moguænost montaŸe digitalnog fotoaparata?
SkyNet
2006-01-13 13:55:29 UTC
Može li mi tko reci da li se isplati uzimati ovaj telsekop i koliko
je dobar !
Boris Stromar
2006-01-13 23:26:18 UTC
SkyNet 13 Jan 2006 05:55:29 -0800
Mo?e li mi tko reci da li se isplati uzimati ovaj telsekop i koliko
je dobar !
hr.sci.astronomija
Boris Stromar : AD Infinitum member : Zagreb, Croatia, Europe
SkyNet
2006-01-13 13:57:13 UTC
Može li mi ko reci isplati li se kupiti ovaj teleskop i koliko je
dobar ?
http://www.neckermann.ba/ba/extern/extern/c-26659/index.html?eid=nl_katanf&EMBERL_UID=:7317069c085f34e046c365cd6b95b560&fsreloaded=1