Astro dogadjaj godine?
(prestaro za odgovor)
Boris Stromar
2005-12-22 15:18:11 UTC
Koji su vasi kandidati?

Moji favoriti su Cassini i Deep Impact, a od domacih astro dogadjanja mi
je najdrazi Mars JSP, zbog dobrog odaziva ljudi, ali naravno najvise jer
se poklopilo sa vedrim nebom.

To je ovako sto mi odmah pada na pamet, naravno da ima jos puno toga..
Boris Stromar : AD Infinitum member : Zagreb, Croatia, Europe
KrunoG
..::] D@nijel [::..
2005-12-22 20:25:39 UTC
Post by Boris Stromar
[...]
Eh bilo je tu svega, tko ima vremena moŸe malo proceprkati po AstroForumu,
adresa je http://danijel.info/astroforum/viewforum.php?f=4

Meni je bilo zanimljivo sve vezano uz Cassinija, i novih avanura Marsovih
rovera, a od domacih dogadjanja mi je bila zanimljiva JAR 2005 mada osobno
nisam putovao u Afriku :-)
--
Lijepi pozdrav!

..::] D @ n i j e l [::..

AstroForum - doði i pridruŸi se!
www.danijel.info/astroforum

Neki problemi nisu rje¹ivi, sve dok se ne
pojavi netko tko to nezna, pa ih - rije¹i!
Marino Tumpic
2005-12-23 13:33:43 UTC
-2004 XR 190 ("Buffy")

-nama je naravno najvazniji "jar 2005"

Nikola Bili¹kov
2005-12-28 10:07:03 UTC
Cini mi se da je ovo o cemu vi govorite vaznije za astronautiku nego za samu
astronomiju. Moj kandidat za astronomski dogadaj godine je rad "Evidence for
a co-moving sub-stellar companion to GQ Lup" NEUHÄUSER R., GUENTHER E.,
WUCHTERL G., MUGRAUER M., BEDALOV A. & HAUSCHILDT P., 2005 Astron. &
Astrophys.
Radi se o onoj famoznoj slici moguceg planeta uz maticnu zvijezdu.
Nikola