Svemirsko dizalo
(prestaro za odgovor)
Mario
2005-12-26 11:35:37 UTC
Zna li tko koju stranicu na hrvatskom na kojoj ima nešto o svemirskom
dizalu? Baš čitam odiseju u svemiru 3001 pa me to zanimalo.
John Smith
2005-12-26 13:25:29 UTC
"Mario" <***@public.carnet.hr> wrote in message news:***@g47g2000cwa.googlegroups.com...
Zna li tko koju stranicu na hrvatskom na kojoj ima ne¹to o svemirskom
dizalu? Ba¹ èitam odiseju u svemiru 3001 pa me to zanimalo.

Probaj na ovoj web adresi http://www.zadar.net/space-elevator/index-cro.html
rio
2005-12-26 14:05:06 UTC
Andrija
2005-12-27 19:20:10 UTC
Post by Mario
Zna li tko koju stranicu na hrvatskom na kojoj ima nešto o svemirskom
dizalu? Baš čitam odiseju u svemiru 3001 pa me to zanimalo.
Kad zavrsis procitaj i "Rajske vodoskoke" (The Fountains Of Paradise)
takodjer od Clarka. Radnja je vezana uz izgradnju prvog svemirskog dizala.
--
Long live sarma i rakija!