Teleskop Optisan Star - 36070
(prestaro za odgovor)
tran
2007-07-05 19:37:43 UTC
vrijedi li ićem ova naprava ili je to bačenih 300kn trebam nešto za
gledanje recimo mjeseca a pošto do sada nisam imao prilike se time baviti
možda neka dobra duša da kakovu informaciju
LP
Nick
2007-07-07 16:11:23 UTC
http://www.scopemaking.net/hrv/prviscope.htm

tran
2007-07-07 20:27:06 UTC
Post by Nick
Post by tran
[...]
Dobar link ali mene zanima gdje to u Zgb recimo kupiti i što vrijede
teleskopi koje drži Čipoteka .

Neznam zašto ne postoji neki Hr forum o toj tematici
ako netko ima neke info molim info
h***@hi.t-com.hr
2007-07-07 20:34:58 UTC
Postoji forum, http://www.zvjezdarnica.info/forum/

Isto tako, prebaci se na ovu grupu, hr.sci.astronomija
Teleskopi u Chipoteci ne valjaju nista.. bacen je to novac!
Pogledaj ovo http://www.oi-optimus.htnet.hr/index.html
To je jedini pravi ducan u nasih krajeva
tran
2007-07-08 11:25:49 UTC
Post by h***@hi.t-com.hr
[...]
Odlično neka mi netko kaže gdje jhe ta grupa pošto je na tude 40 nemam na
popisu
Nick
2007-07-09 01:42:37 UTC

dupli klik
tran
2007-07-09 14:47:13 UTC
Post by Nick
Post by tran
Odlično neka mi netko kaže gdje jhe ta grupa pošto je na tude 40 nemam na
popisu
dupli klik
Dupli klik na što kada na popisu grupa NEMAM tu grupu
Nick
2007-07-09 17:46:49 UTC
Post by tran
Dupli klik na što kada na popisu grupa NEMAM tu grupu
pa na ovaj link ---> news:hr.sci.astronomija <---

a mozes i online / update grouplist

tran
2007-07-07 20:30:23 UTC
Post by Nick
news:hr.sci.astronomija---to kod mene ne postoji ili se varam