hr.sci.astronomija??
(prestaro za odgovor)
Mario
2005-12-25 19:32:28 UTC
Vi svi govorite o grupama hr.sci.astronomija i
hr.rec.fotografija.binaries. Ja njih nikako ne mogu pronaći. Može
netko dati adresu?
Boris Vuletic
2005-12-25 20:10:52 UTC
Post by Mario
Vi svi govorite o grupama hr.sci.astronomija i
hr.rec.fotografija.binaries. Ja njih nikako ne mogu pronaći. Može
netko dati adresu?
Sto se tice one prve grupe ne mozes je pronaci vjerovatno zato sto ta
grupa jos nije proradila. Adresu si pogodio

Boris
D@rius
2005-12-25 21:46:35 UTC
Post by Mario
Vi svi govorite o grupama hr.sci.astronomija
He he baš me zanima tko će staviti prvi post na novu grupu....možda neki
već čekaju pred ekranom :-))
eulogy
2005-12-26 13:13:52 UTC
=))
Post by Mario
Vi svi govorite o grupama hr.sci.astronomija
He he ba¹ me zanima tko æe staviti prvi post na novu grupu....moŸda neki
veæ èekaju pred ekranom :-))
Tomislav Stimac
2005-12-26 16:28:42 UTC
Post by ***@rius
He he baš me zanima tko će staviti prvi post na novu grupu....možda neki
već čekaju pred ekranom :-))
Nije moguce biti "prvi" u ovom slucaju, jer se news grupa ne otvara odjednom
na svim serverima (od raznih providera). Razlike iznose ponekad 8 sati, a
ponekad i tjedan dana. Sto u prijevodu znaci da ti mozda mozes biti prvi kod
svog providera, no ako moj provider jos nije postavio server, ja tvoj post
uopce nebudem vidio, niti ce ga itko drugi na ostalim serverima ikada
vidjeti. Ako zelis biti 100% siguran da je post prosao, posalji ga ponovo
nakon 7 dana - tada ce ga se sigurno vidjeti kod svih provdera.

Ok, inace znam tocno koji dan i u koliko sati ce biti otvorena grupa
hr.sci.astronomjia. Vec je u suradnji s administratorima pripremljena i
jedna mala web stranica vezana uz pravila ponasanja na usenetu, na koju ce
redovito ici link.
Mile Blenton
2005-12-27 00:47:02 UTC
Post by Tomislav Stimac
[...]
nemoj nam reci kad da ne zagusimo server :)