Danas, valjda, poljece prvi satelit projekta EU - ESA "Galileo"
(prestaro za odgovor)
Korado Korlevic
2005-12-28 00:04:38 UTC
Lijep pozdrav,

Danas, valjda, poljece prvi satelit projekta EU - ESA "Galileo".
Kako se radi o veoma vaznom projektu koji bi trebao
nadopuniti/zamijeniti americki GPS, stavio sam malu vijest
na forum, pa ako nekog zanimaju vijesti tog tipa:
http://forum.sci.hr/viewtopic.php?t=174

K.
majstor
2005-12-28 11:59:20 UTC
Post by Korado Korlevic
Lijep pozdrav,
[...]
I Ameri moderniziraju svoju flotu GPS satelita:

http://www.spacewar.com/news/gps-05zzzzzm.html