www.moja-trgovina.hr - Indeks hrvatskih web trgovina - cool
(prestaro za odgovor)
news.htnet.hr
2006-12-12 22:47:20 UTC
Jeste li culi za ovo! Na www.moja-trgovina.hr mozete vidjeti sve shop-ove
online u Hrvatskoj.
Uvijek sam trosila sate da pronadem bratu poklon za rockas a sada mi je
trebalo 15-tak min. da kupim.
Izgleda da kod njih mozete otvoriti i svoj web shop za sitne novce.

Full mi je fora sto mozes ocijeniti i komentirati svaku trgovinu, a izgleda
da imaju i informaciju o tome gdje je sigurna kupovina karticama.
Ivanovich