Nove grupe (hr.sci.astronomija.*) - stanje
(prestaro za odgovor)
Mile Blenton
2005-12-22 13:52:20 UTC
Pozdrav svima,

Daklem, od admina sam uspio saznat da ce hr.sci.astronomija i
hr.sci.astronomija.binaries biti otvorene negdje iza Bozica,
a fido grupa ide u zatvaranje...

Uzdravlje,
Mario
Lovro
2005-12-22 13:53:30 UTC
Post by Mile Blenton
Pozdrav svima,
Daklem, od admina sam uspio saznat da ce hr.sci.astronomija i
hr.sci.astronomija.binaries biti otvorene negdje iza Bozica,
a fido grupa ide u zatvaranje...
JEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEeeeeeeeeEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeEEEE!!!

:-D

L.
KrunoG
Mario
Boris Stromar
2005-12-22 15:13:00 UTC
Mile Blenton Thu, 22 Dec 2005 14:52:20 +0100
Post by Mile Blenton
Daklem, od admina sam uspio saznat da ce hr.sci.astronomija i
hr.sci.astronomija.binaries biti otvorene negdje iza Bozica,
a fido grupa ide u zatvaranje...
Nemres vjerovat!!! Pa to je vijest godine! bas me podsjetilo, idem otvorit
novi thread ;)
Boris Stromar : AD Infinitum member : Zagreb, Croatia, Europe
D@rius
2005-12-22 15:49:24 UTC
Post by Mile Blenton
[...]
U to ime, evo jedne cestitke. :-)

http://www.care2.com/ecards/build/1/6043
..::] D@nijel [::..
2005-12-22 20:37:07 UTC
Post by ***@rius
Post by Mile Blenton
[...]
Prava astronomska, i simpaticna :-)
--
Lijepi pozdrav!

..::] D @ n i j e l [::..

AstroForum - doði i pridruŸi se!
www.danijel.info/astroforum

Neki problemi nisu rje¹ivi, sve dok se ne
pojavi netko tko to nezna, pa ih - rije¹i!
Iluvatar
2005-12-23 18:08:14 UTC
Post by ***@rius
U to ime, evo jedne cestitke. :-)
http://www.care2.com/ecards/build/1/6043
Eeee, dobri stari Pajtonovci, sad si me podsjetio da pogledam opet
Meaning of Life :))

..::] D@nijel [::..
2005-12-22 20:27:16 UTC
Post by Mile Blenton
[...]
Pa hajde de, bilo je vec i vrijeme :-)

Marino Tumpic
2005-12-23 13:34:55 UTC
evo nama bozicno-novogodisnje cestitke;)

hr.sci.astronomija i