prokleti laseri...
(prestaro za odgovor)
Marino Tumpic
2005-12-26 13:33:44 UTC
bozicno novogodisnja vremena i ljudsko neznanje, bahatost i
ignorancija...laser u zminju na jednom baru...danas ide clanak u medije i
prozivka..ako nemoze milom ide silom;

nekoliko fotki kako to izgleda sa razlicitih udaljenosti, snimili neven
udovicic i marino tumpic..canon s1is i canon s2is

distance 6km

distance 1km

distance 0km

Enola Knezevic
2005-12-26 14:35:57 UTC
Post by Marino Tumpic
bozicno novogodisnja vremena i ljudsko neznanje, bahatost i
ignorancija...laser u zminju na jednom baru...danas ide clanak u medije i
prozivka..ako nemoze milom ide silom;
To je ono sto ja zovem spamanje neba. Ali ovo je gore od svega sto sam prije
vidjela.
--
Ako niste primijetili, promijenila sam account. To je zato sto su mi dva
accounta na FER-u ukinuta, a jedan (pinus) ce biti suspendiran, ne znam tocno
http://tinyurl.com/cslaq
boki
2005-12-26 14:57:08 UTC
Post by Marino Tumpic
bozicno novogodisnja vremena i ljudsko neznanje, bahatost i
ignorancija...laser u zminju na jednom baru...danas ide clanak u medije i
prozivka..ako nemoze milom ide silom;
Ovo je straasno.
Zar netreba dozvola za taj stroj ak se oce prosvjetljavat nebo na takav
nacin tim strojem.?
Hrvoje
2005-12-26 15:24:03 UTC
Za ovo nebi trebala postojati dozvola...
--
Hrvoje

http://www.perihel.info - Amaterska astronomija
nacin tim strojem.?
Boris Stromar
2005-12-26 16:09:00 UTC
Hrvoje Mon, 26 Dec 2005 16:24:03 +0100
Post by Hrvoje
Za ovo nebi trebala postojati dozvola...
Onda ne bi trebalo biti ni kazne ako se taj objekt demolira ;)
Boris Stromar : AD Infinitum member : Zagreb, Croatia, Europe
Hrvoje

Tomislav Stimac
2005-12-26 16:30:39 UTC
Post by Hrvoje
Za ovo nebi trebala postojati dozvola...
Koliko znam, dozvole za uvoz lasera izdaje MORH. A dozvole za postavljanje
lokalne vlasti.
Perisin Vedrana
2005-12-26 17:52:35 UTC
mislim da je g. Korlevic pred nekog vremena copy pastao clanak o nekoj
obitelji u istri koja je pobjedila u nekom pravnom sporu vezanim uz
zagadjenje neba tj. uznemiravanjem putem svjetala...
nije bas predmet bio laser i svjetlo ove vrste kako je Marino Trumpic
postao, vec obicna ulicna lampa, ali slucaj je sad usao u pravnu praksu i
moglo bi biti osnova za tuzbu. ne samo to, trebalo bi biti sansi i za
pobjedu u sporu.
Marino Tumpic
2005-12-26 20:18:46 UTC
ma rijec je o ovome;
http://www.lightpollution.org/files/aktualno/ustrine_presuda/index.htm
Marino Tumpic
2005-12-26 23:28:12 UTC
vedrana, evo jos fotki sa raznih krajeva svijeta;
http://www.lightpollution.org/files/fotogalerija.htm
Edi
2005-12-26 19:43:41 UTC
Tek da zivis u Puli... Onda bi vidio kako je nama...
http://img504.imageshack.us/img504/6343/1656599lporbano6kmresize1kz.jpg
distance 1km
http://img504.imageshack.us/img504/2138/1656600lporbano1kmresize1yh.jpg
distance 0km
http://img504.imageshack.us/img504/7453/1666606lpzminj0kmresize7za.jpg
ST-Fan
2005-12-26 22:52:46 UTC
Post by Edi
Tek da zivis u Puli... Onda bi vidio kako je nama...
..a kako je nama? Uz sav onaj silni, veæ "uobièajeni" lp, ovaj im skoro
sluŸi i na ponos..

iz pravca Uljanika ..

silovanje prirode..

avion :)

A onaj lijepi reflektorcic (sa Marinovih i Nevenovih fotki)u Orbanu, je
pravi lightshow kad je oblacno.. ®minj nadjes da i neznas put!! yeah!!
(vidio danas sa par lokacija, naŸalost..)
ST-Fan
2005-12-26 23:05:26 UTC
Post by ST-Fan
Post by Edi
Tek da zivis u Puli... Onda bi vidio kako je nama...
..a kako je nama? Uz sav onaj silni, veæ "uobièajeni" lp, ovaj im
skoro sluŸi i na ponos..
eh da, zaboravih reæi.. ove fotke su od reflektorèiæa koji je lijepo
montiran na kafiæ koji se prigodno zove "carpe diem" (ako me pamæenje
sluŸi).. kafiæ se nalazi na obali, kod Ÿeljeznièke..
Marino Tumpic
2005-12-27 18:30:45 UTC
evo, nakon akcije auv-lightpollution teama stvar je rijesena...laser ugasen,
skida se sutra, preksutra i fizicki sa terase...
Boris Stromar
2005-12-27 22:03:06 UTC
Marino Tumpic Tue, 27 Dec 2005 19:30:45 +0100
Post by Marino Tumpic
evo, nakon akcije auv-lightpollution teama stvar je rijesena...laser ugasen,
skida se sutra, preksutra i fizicki sa terase...
Sudeci po ovome bila je opaka akcija..pazite da vlasnika ne bacite fizicki
sa terase ;)
Boris Stromar : AD Infinitum member : Zagreb, Croatia, Europe
Marino Tumpic
2005-12-27 22:12:42 UTC
a slusaj, svakome se moze desiti da se oklizne po ovoj kisurini i skliskom
terenu;) mi tu zaista nemozemo ni na koji nacin biti odgovorni, nit smo
laser mi postavljali nit skidali;)

opaka akcija..pazite da vlasnika ne bacite
fizicki sa terase ;)
Korado Korlevic
2005-12-28 23:14:08 UTC
Post by Marino Tumpic
[...]
Pa vlasnici kafica i nisu neki slabici za riskirati hrvanje,
a neki imaju i "pojacanje" :o)

~~~~~~~~~

Nego jedno pitanje oko LP-a, koje bi trebalo usaglasiti
kod akcija u HR:

Ako je zima te: kukaca, sismisa i ptica selica nema. Ako je oblacno
i astronomi ne promatrajuaju, ako snop ne svijetli na prometnice ili
u prozore te zbog oblaka ne stize do zracnih koridora.

- da li preventivno agitirati da se gase dda se kasnije "ne zabune"?
- ostaviti mogucnost da se u posebnim uvijetima ona ne
smetaju ni prirodi i astronomima pa se mogu koristiti?

Talijani su oko toga imali vec raspravu, pa me zanima kakvo
je misljenje oko toga, na ovoj grupi.

K.
Boris Stromar
2005-12-29 07:41:11 UTC
Korado Korlevic Thu, 29 Dec 2005 00:14:08 +0100
Post by Korado Korlevic
[...]
Ja sam bio bas o tome razmisljao kada su instalirali reflektor na Kaptol
centar. Po meni ne bi bilo stete dopustiti lasere za oblacnog vremena.
Boris Stromar : AD Infinitum member : Zagreb, Croatia, Europe
Tomislav Stimac
2005-12-28 10:09:31 UTC
Post by Marino Tumpic
evo, nakon akcije auv-lightpollution teama stvar je rijesena...laser ugasen,
skida se sutra, preksutra i fizicki sa terase...
Nek ga stave u klub da pici po rulji, pa da vidis sutra guzvu pred
ocnom ordinacijom.

BTW oce biti neki report sa detaljima oko "gasenja" ovog lasera? Dobro bi
doslo i drugima da saznaju sta se radilo i kako.
PULSAR(9a6nnd)
2005-12-28 21:12:07 UTC
heheh to to =D,samo takoc ;)
Smetnje dolje ,chevapi gore! =D
Marino Tumpic
2005-12-28 21:22:52 UTC
ici ce ici ce..samo da uhvatim koju sekundu viska...valjda ce ona sekunda
viska u zadnjoj minuti ove godine nesto malo pomoci...
ide za koji minut, sat, dan...
,)
Marino Tumpic
2005-12-28 21:30:17 UTC
ma u stvari da ne ekipa ceka clanak koji tek trebam napisat za
www.lightpollution.org evo u dvje,tri rijeci

po nevenovom opazanju lasera na nebu dolazi ekipi sms..vidim ga i ja sa
nekih 5-6km zracne udaljenosti...cujemo se i idemo fotkat sa nekoliko
distanci, ukljucujucu i one fotke direktno ispred kafica...dolazi vlasnik i
pokazuju mu se slike na ekranu aparata..ide zamolba da se laser skine kako
ne bi morali pisati clanak za novine...moli nas da ne stavljamo clanak u
dnevni tisak..ok, necemo i ja i neven idemo doma...sutra, preksutra laser i
dalje svijetli...u jedanaest navecer odlazi se u kafic i kaze;
slusaj prijatelju, pretjerao si skidaj laser ili moramo intervenirati u
medijima i na svim drugim nivoima...nakon toga laser je ugasen

inace, obratite paznju na kljucnu rijec u svim ovakovim nastojanjima -
MEDIJI, clanci u medijima cine cuda, kombinacije clanaka u medijima,
zamolbi, lobiranja i ostalo daju rezultate,

viska u zadnjoj minuti ove godine nesto malo pomoci...
Post by Marino Tumpic
ide za koji minut, sat, dan...
,)