Zašto Buran nikad nije poletio?
(prestaro za odgovor)
a***@net.hr
2005-12-27 09:23:10 UTC
Ispod imate link sa nekoliko fotografija tog sovjetskog 'space
shuttlea'...na fotografijama se lijepo vidi kako Buran stoji na
lansirnoj rampi...ali nikad nije poletio, bar koliko je poznato.
Sigurno se opet dogodila još jedna u nizu zataškanih ruskih
svemirskih nesreca koja je prekinula cijeli program.

http://www.ninfinger.org/~sven/models/vault/Soviet%20Space/index.html
AD ORION Ðakovo
2005-12-27 09:54:20 UTC
?
Dodo
2005-12-27 10:38:38 UTC
Post by a***@net.hr
[...]
Ne znam za¹to nije poletio, ali ja sam to èudo vidio i obi¹ao iz blizine
(10-ak metara) i uopæe mi nije djelovao uvjerljivo. Naime, bio je izloŸen na
Moscow Air Show-u 1993. koji se odrŸao na vojnom aerodromu Zhukovski kraj
Moskve. Ne vjerujem da je to bila nekakva replika, jer su tijekom sajma
dolazile svakakve strane (pa i vojne) delegacije koje su u pratnji ruskih
èasnika i politièara obilazile unutra¹njost. Na Ÿalost, obiènim
posjetiteljima je ulaz bio zabranjen. ©to sam radio na vojnom aerodromu
Zhukovski? Ni¹ta egzotièno. Bio sam jedan od privremenih zaposlenika
njemaèke tvrtke Glahe International koja je izvodila radove na postavljanju
¹tandova. Ako vas zanima vi¹e detalja... javite mi, sada sam u maloj
vremenskoj stisci.
Boris Vuletic
2005-12-27 10:59:01 UTC
Sigurno se opet dogodila još jedna u nizu zataškanih ruskih
svemirskih nesreca koja je prekinula cijeli program.
Da, nestalo novaca

Boris
Korado Korlevic
2005-12-27 10:54:50 UTC
Post by a***@net.hr
Ispod imate link sa nekoliko fotografija tog sovjetskog 'space
shuttlea'...na fotografijama se lijepo vidi kako Buran stoji na
lansirnoj rampi...ali nikad nije poletio, bar koliko je poznato.
Buran je letio u automatskom modu, bez kosmonauta.
Tad su Rusi shvatili da je shuttle dizajn promasaj, i
sve je vraceno na staro.
Vise o tome u enciklopediji astronautike:
http://www.astronautix.com/craft/buran.htm
Ugo
2005-12-27 18:37:14 UTC
Post by Korado Korlevic
Buran je letio u automatskom modu, bez kosmonauta.
Tad su Rusi shvatili da je shuttle dizajn promasaj, i
sve je vraceno na staro.
I zbogom nikad prezaljenoj Energiyi...
The butler did it.
Marino Tumpic
2005-12-27 13:58:50 UTC
buran je itekako letio..drugom kosmoljotu (pticka) je trebalo svega nekoliko
mjeseci do leta ali je to jeljcin tada stopirao..korado ti je dao link na
astronautix.com..evo jos dva linka pa pogledaj malo kako je stvar isla..
http://k26.com/buran/
http://vsm.host.ru/emain.htm
http://astronomija.co.yu/istorija/letovi/buran/buran.htm
i nesto malo materijala koji su prethodili kosmoljotima;
http://www.astronomija.co.yu/astronautika/stanice/uvod.htm

Buran stoji na