Zvijezda tjera Mjeseca
(prestaro za odgovor)
Chupo
2014-02-26 05:25:45 UTC
Da ne bi bilo zabune - znam da je to Venera a ne zvijezda :-)
Chupo
Chupo
2014-02-26 11:21:33 UTC
In article <leki0a$4ii$***@sunce.iskon.hr>, Igor <***@gmejl.kom>
says...
Moj pametni reader mi je izbacio neku grešku vezano za
hr.fido.astronomija iako uopče ne pratim tu grupu (da li ona uopče više
i postoji?) pa sam fido prepravio na sci i evo završilo je ovdje.
Ali meni jedna druga stvar nije jasna... Ako nisi crosspostao na sci
kako je onda tvoje pitanje uopče završilo ovdje?
Nije!! Ja svoje postove vidim samo na fido.astronomija a ovdje na sci
vidim samo od tvojeg prvog posta nadalje.

I kod mene je bila greska - nakon slanja na fido se post nije pojavio
pa sam iso povuci klizac za 'Highest read server article' (s tim se
moze postici da reader ponovo pokupi ono sta je vec bilo procitano pa
obrisano). Kad sam to napravio je izbacilo gresku da u 'Reset to' treba
upisati najvise broj 3. Nakon sta sam upisao 2 je s fido.astronomija
pokupilo ovo sta sam poslao ja i neki stariji article. Nakon toga sam
poslao reply i on se je odma pojavio - znaci da grupa i dalje postoji.

Evo, sad cu istovremeno poslati i tamo i tu...
--
Chupo