PITANJE (totalna neznalica)
(prestaro za odgovor)
Fiju Briju
2006-01-22 19:09:45 UTC
Naime! Kupio bih nekome za poklon teleskop, ni¹ta posebno tek toliko za
nekog
tko bi volio povremeno sa terase gledat u nebo a nebi se time bavio ba¹
ozbiljno.
Pa me zanima dal dotièna tri modela koja se eklamiraju u katalogu
Neckermanna
i¹ta vrijede...tj dali se isplati dat tih 500-600kn za ne¹to od toga ili je
to sve totalno
lo¹e i nije vrijedno tih novaca??? Treba mi ne¹to ¹to je vi¹e od igraèke a
opet nije
neka ozbiljna oprema.

npr.
Optisan Star 60060

Teleskop Optisan Star 60060. Karakteristike: refraktorski teleskop,
fokusna duŸina: 600 mm, promjer objektiva: 60 mm, okulari (1 inch):
SR4, H12,5, poveæava od 50 puta do 450 puta, traŸilica 5 x 24, 2 x Barlow
leæa, alu stativ.

459kn

Hvala!
Boris Stromar
2006-01-22 22:10:09 UTC
Fiju Briju Sun, 22 Jan 2006 20:09:45 +0100
iąta vrijede...tj dali se isplati dat tih 500-600kn za neąto od toga ili je
to sve totalno
loąe i nije vrijedno tih novaca??? Treba mi neąto ąto je viąe od igračke a
opet nije
neka ozbiljna oprema.
Nemoj to kupovati. Za te novce je bolji dalekozor. A za detaljniju
raspravu pitaj na hr.sci.astronomija, ova newsgrupa ce se uskoro zatvorit.
--
Boris Stromar : AD Infinitum member : Zagreb, Croatia, Europe