svijetlo iznad zagreba
(prestaro za odgovor)
toni
2007-01-16 10:29:41 UTC
petak 12tog ovog mjeseca, sljeme, pokushao uhvatiti onaj komet nisko na
zapadu... nisam uspio. stao povrh medved grada opalit koju fotku i gle
sto dobio :

http://www.flickr.com/photos/tony_montano/

jel moguce da je to neka svjetlosna zraka iz grada ? il je to stvarno
transwarp tunel :))))))))))))) hmm.. mislim, nema oblaka.. zasto, kako,
sto ? any idea ?

vidjeh to tek pri igranju s ekspozicijom...
dinom
2007-01-16 13:29:08 UTC
Post by toni
[...]
Mislim da je kriva optika objektiva i njene nesavr¹enosti...

----
It has removed 2098 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!