Kupnja teleskopa
(prestaro za odgovor)
Norton
2006-10-24 22:09:41 UTC
Pozdrav!

Danas sjedim na balkonu i gledam nebo i sjetih se jedne zelje iz
djetinjstva: teleskopa. Poceo sam malo traziti po netu, nasao par
zanimljivh clanaka, no neke stvari mi jos uvijek nisu jasne. Pa se mozda
ovdje nadje dobra dusa da odgovori totalnom nepoznavatelju neba:

1. Kod kupnje teleskopa na sto najvise treba paziti i sto je dovoljno za
pocetnika koji ne zeli svake godine tuci lovu u to? Znaci kupiti
teleskop koji ce zadovoljiti potrebe i nakon eventualno veceg interesa
za to?
2. Da li teleskop ima neki regulator povecanja? Npr, na dalekozoru imam
stalno istu sliku odnosno isto povecanje. Je li moguce na teleskopu
odrediti povecanje nekim potenciometrom. Npr. od 10x do 100x, ovisi o
tome sto se gleda?
3. Gdje kupiti teleskop u Hrvatskoj i koja je normalna cijena?
4. Neki linkovi za pocetnike, odakle krenuti u sve to, koja je osnova itd?

Eto, molio bih nekog da mi odgovori. Doista me zainteresiralo sve to, ne
radi se o gledanju gole susjede :-)

Dy
KrunoG
2006-10-27 15:12:17 UTC
Post by Norton
[...]
Za pocetak se prebaci na hr.sci.astronomija, a onda pogledaj ovaj link
http://www.astro.hr/ucionica/ostalo/faq/

BR
news.htnet.hr
2007-01-03 23:25:17 UTC
Posjetite www.moja-trgovina.net/oi-optimus i tamo mozete kupiti nekoliko
osnovnih modela.
Mozete i kontaktirati direktno prodavaca za vise informacija.

LP