P: TS 130/1000
(prestaro za odgovor)
T0m
2005-12-19 22:35:17 UTC
TS 130/1000, na EQ3 montazi, Okulari PL25, PL10, Barlow 2X. Teleskop ima
minornu ogrebotinu na tubi, preciznije gdje ga hvataju klapne, star je
godinu dana kupljen u Teleskop Serviceu. Optika besprekorna. Prodaje se zbog
nabavke kompaktnijeg teleskopa. Cijena mu je 2300 kn ili s torbom u koju
stane tuba tripod i dodaci 2400 kn. Moze se doc pogledat na Zagrebacku
Tresnjevku prije kupnje (Razgledavanje ne dolazi u obzir !!!)

Cijenjene ponude i zainteresirani (ako ih ima) neka se obrate na mail...
Hvala na paznji i oprostite zbog offtopica
KrunoG

Zafrkava¹ se, ne?
stipe vladova
2005-12-20 18:53:42 UTC
Post by T0m
stane tuba tripod i dodaci 2400 kn.
Razgledavanje ne dolazi u obzir !!!
Sigurno ne valja optika cim inzistiras da nema razgledavanja jer
ne vidim zasto to ne dolazi u obzir. Ne valja slika?!
Kupac ima pravo ispitati opticku kvalitetu instrumenta!!!
T0m
2005-12-20 19:17:55 UTC
Post by stipe vladova
Sigurno ne valja optika cim inzistiras da nema razgledavanja jer
ne vidim zasto to ne dolazi u obzir. Ne valja slika?!
Kupac ima pravo ispitati opticku kvalitetu instrumenta!!!
Naravno da kupac, moze doci i razgledati, ali samo ozbiljni kupci, jer znaju
ljudi doc pogledat a da uopce nemaju namjeru kupit, a posto nemam puno
vremena to mi ne odgovara, ili ak ima koji takav pocetnik kog zanima kako to
izgleda, a nebi kupio, moze eventualno za nedjelju mi se rezervirat.
stipe vladova
2005-12-20 19:22:52 UTC
Post by T0m
Post by stipe vladova
[...]
Sorry, mislio sam razgledavanje pri kupnji; nisi naveo pa sam krivo
shvatio.
Ako nece kupi, nis. Ne treba ni gledat.
KrunoG
2005-12-20 19:51:06 UTC
Kak god da okrene¹ malo si pretjerao s cijenom koja æe ti privuè samo
neozbiljne kupce (za koje kaŸe¹ da su nepoŸeljni), dok ozbiljni kupci ovdje
dobro znaju koliko takav teleskop ko¹ta kod Zlatka...

MoŸe¹ probat na oglasnik.hr...
rezervirat.
T0m
2005-12-20 19:57:22 UTC
Post by KrunoG
[...]
Neznam kolko dodje kod Zlatka 130/1000 na EQ3 montazi sa polaraligment
scopom, navedenim okularima i barlowom 2x. Molim iznesi konkretnu cijenu
kako bi ja mogao korigirati svoju ponudu ukoliko se ispostavi da je nerealno
visoka.

Pozdrav
KrunoG
2005-12-20 20:19:54 UTC
Post by T0m
[...]
Ma sori, ne namjeravam kupit pa se neæu vi¹e petljat.
OK je cijena.
eulogy
OK je cijena.
T0m
2005-12-20 22:33:41 UTC
Znaci radi se o
http://www.teleskop-service.de/Astro/Reflektor/reflektor.htm#130900 na
montazi http://www.teleskop-service.de/Antares/Montierung/montierung.htm#EQ3
Polsucher für EQ-3 ukljucen u cijenu. Torbu dodatno naplacujem 100 kn kao
sto sam odma ponudio.
T0m
2005-12-20 22:36:10 UTC
Post by T0m
[...]
Slikice sa detaljnijim prikazima posaljem na zahtjev i zainteresirani kupci
mogu naravno prije kupnje doc, i poskicnut kroz instrument.
T0m
2005-12-21 22:12:16 UTC
Ma sori, ne namjeravam OK je cijena.
Lupali gromovi, zemlja se tresla, tukle munje .. Rodio se mis
Nick
2005-12-22 10:01:19 UTC
Post by T0m
Lupali gromovi, zemlja se tresla, tukle munje .. Rodio se mis
Pokusaj u oglasniku. Ovdje ces tesko prodat sa takvom cijenom jer
novi dodje 1900 kn.
KrunoG
2005-12-22 12:38:51 UTC
Doskoèica ;)

Gle, za te novce dobije¹ isti novi teleskop...

Uzmimo ovako:
Osnovni komplet na Astro3 = 1900kn (Optimus)
Komplet teleskop na Sky view montaŸi = 300? (2250 kn) (TS)

- Sky view montaŸa (solo) = 198? (1485 kn) /* ovdje vidi¹ koliko vrijedi
sama optika
- EQ3 montaŸa (solo) = 178? (cca 1300kn)

Èak je Sky view skuplji od EQ3. Vjerujem da bi se mogao dobiti i tvornièki
teleskop na EQ3 za istu cijenu, dakle 2250kn.

Iz ovog slijedi:
Novi teleskop na Sky view = 2250 kn
Polovni teleskop na EQ3 = 2300kn (bonus barlow i polarfinder)

Zakljuèak:
Spustio si cijenu za vrijednost barlowa i polarfindera (polovnih).

Komentar:
Ma sori, ne namjeravam kupit pa se neæu petljat.
OK je cijena

U konaènici javi na news-e da li si prodao skop i po kojoj cijeni.
Happy sales and merry Christmas!
;)
T0m
2005-12-22 18:40:07 UTC
Post by KrunoG
Doskoèica ;)
Gle, za te novce dobije¹ isti novi teleskop...
Nije mi namjera nikog ostetit, uzet mu novac niti bilo sto podvaliti, jer je
to suprotno mojim stavovima i uvjerenjima. Razocaran ovom raspravom
kontaktirao sam OI Optimus i zatrazio cjene nove opreme (iste koju ja nudim
polovnu). Necu iznositi cifre ali moja cjena za rabljenu opremu je vise nego
korektna. Zlatko je profesionalac i ima vise nego povoljne cjene i za
preporuku je svaka kupovina kod njega. Zao mi je Kruno da ti to nisi dosada
uocio.

Lijep Pozdrav
KrunoG
2005-12-22 19:45:10 UTC
Sori, nisam imao namjeru nastavit tj. uopæe zapoèinjat ikakvu raspravu i Ÿao
mi je ¹to je to tako ispalo. Zbog toga sam i rekao da je OK cijena i da se
neæu mije¹at. No isto kao ¹to ti nisi mogao ostat ravnodu¹an na to tako ni
ja nisam mogao ostati ravnodu¹an na tvoju doskoèicu. I? Eto, tu smo di smo,
bez ikakvog pametnog razloga.
Sa Zlatkom imam vrlo dobra iskustva i Ÿao mi je ¹to uopæe spominje¹ njegovo
ime u ovoj prièi jer nije toèno, kao ¹to kaŸe¹, da njegovu profesionalnost i
po¹tenje nisam uoèio. Dapaèe.

Jo¹ jednom æu ponovit: OK je cijena, sretna prodaja i sretan BoŸiæ i ba¹ kao
¹to sam to odmah mislio iskreno mislim i sad.

:)
Lijep Pozdrav
T0m
2005-12-22 20:06:39 UTC
Post by KrunoG
Sa Zlatkom imam vrlo dobra iskustva i Ÿao mi je ¹to uopæe spominje¹
njegovo ime u ovoj prièi jer nije toèno, kao ¹to kaŸe¹, da njegovu
profesionalnost i po¹tenje nisam uoèio. Dapaèe.
Pa cuj ti si doticnoga spomenuo u ovom threadu, i nije ti bilo zao. Ja sam
se htio samo uvjerit dali tvoja primjedba stoji, naprotiv ustvrdio sam da si
u velikoj zabludi pa sam ti pokusao ukazati na to. Drago mi je da se slazemo
oko kvalitete i profesionalnosti OI Optimusa.
MoŸe¹ probat na oglasnik.hr...
KrunoG
2005-12-22 20:23:21 UTC
Post by T0m
Pa cuj ti si doticnoga spomenuo u ovom threadu, i nije ti bilo zao.
Daj molim te, ovak se razgovaraju mala djeca. Spomenuo si ga u threadu prije
mojega i zbog èega sam ga opet ja spomenuo. Nemoj me kajlat bezveze.

Ja sam
Post by T0m
se htio samo uvjerit dali tvoja primjedba stoji, naprotiv ustvrdio sam da
si u velikoj zabludi pa sam ti pokusao ukazati na to.
O èemu mi sad razgovaramo vi¹e? ©to si toèno ukazao?

Drago mi je da se slazemo
Post by T0m
oko kvalitete i profesionalnosti OI Optimusa.
Zbog èega si onda rekao ovo "Zlatko je profesionalac i ima vise nego
povoljne cjene i za
preporuku je svaka kupovina kod njega. Zao mi je Kruno da ti to nisi dosada
uocio."

Mislim, sad moŸemo izvlaèit reèenice iz prethodnih threadova u nedogled. Al
evo da olak¹am, ovaj odgovor koji si stavil ovdje ispod, sam napisao misleæi
na osnovni komplet tog teleskopa na Astro3 za 1900 kn. Kad sam uoèio detalj
"EQ3" rekao sam da je cijena OK i da neæu vi¹e petljat po postu u kojem
poku¹ava¹ ne¹to prodat. Jer razlika je u montaŸi i cijena drŸi vodu.
Ali ne, ponos je ponos i nema predaje ni u ovako banalnim stvarima i kao ¹to
si ti uzima¹ za pravo "pouèavat" druge doskoèicama (kao da i ja nisam imo
djeda) tako i ja imam pravo odgovarat na te doskoèice koje su ni¹ta drugo
nego bespotrebna provokacija. ©atro ti mene uèi¹ Ÿivotu, ajde molim te...
MoŸe¹ probat na oglasnik.hr...
T0m
2005-12-22 21:51:57 UTC
Post by KrunoG
Zbog èega si onda rekao ovo "Zlatko je profesionalac i ima vise nego
povoljne cjene i za
preporuku je svaka kupovina kod njega. Zao mi je Kruno da ti to nisi dosada
uocio."
Rekao sam jer smatram da OI Optimus ima konkurentne i povoljne cijene i da
su profesionalci, a ti si ponudio "uvatim te za mudo cjene" opreme koji onu
prodaju u svom asortimanu.
Post by KrunoG
Mislim, sad moŸemo izvlaèit reèenice iz prethodnih threadova u nedogled.
Al evo da olak¹am, ovaj odgovor koji si stavil ovdje ispod, sam napisao
misleæi na osnovni komplet tog teleskopa na Astro3 za 1900 kn.
Znaci prvo upotrijebit glavu dobro procitat, a onda tipkat replaye... znas
kako kazu djedovi nasi: misliti je drek znati ...
Post by KrunoG
Kad sam uoèio detalj "EQ3" rekao sam da je cijena OK i da neæu vi¹e
petljat po postu u kojem poku¹ava¹ ne¹to prodat. Jer razlika je u montaŸi
i cijena drŸi vodu.
Mogao si to nedvosmisleno reci
Post by KrunoG
[...]
Neznam o kakvom ponosu govoris, meni se cini da je povrijeden i uvrijeden
tvoj ego, a ne moj teleskop i zao mi je zbog toga ...
KrunoG
2005-12-23 07:49:55 UTC
Zagorac, jel?
Zna¹ kak kaŸu: "Svakom loncu poklopac"

... evo, sad nekaj napi¹i za ovo pa da potvrdimo doskoèicu ...

KrunoG
2005-12-22 20:26:16 UTC
Zapravo, stvarno nemam vi¹e komentara. ®ao mi je ¹to sam uvrijedio tvoj
teleskop.

Sretan BoŸiæ i Nova Godina!

T0m
2005-12-24 23:46:35 UTC
Post by KrunoG
Sretan BoŸiæ i Nova Godina!
Cestit bozic i tebi i svima drugima. Nadam se da cemo se upoznat na nekom
star partyu popit koje pice zajedno u prijateljskom okruzenju bez zamjerke
zbog bilo kakvih ostrijih diskusija ili "doskocica", drago mi je da je
cijela "rasprava" ostala na jednoj normalnoj i prihvatljivoj razini bez
uvrijeda i sl. Cestiti bozic, jos jednom ti zelim od srca kao i svima na
grupi.
KrunoG
grupi.
Nikola Mazarekiæ