Motor za Astro3 montažu
(prestaro za odgovor)
Josip Gracin
2005-12-26 21:11:45 UTC
Pozdrav!

Vidim u cjeniku od Optimusa sljedeće:

EMDAstro3 RA motor za montažu TS Astro1, TS Astro3 s kontrolerom

Je li se to jednostavno montira na TS 130/1000 (koji ima Astro3
montažu)? Koja je razlika između tog motora i skupljeg MDAstro3?
Miljac
2005-12-27 18:01:01 UTC
Post by Josip Gracin
Pozdrav!
EMDAstro3 RA motor za montaŸu TS Astro1, TS Astro3 s kontrolerom
Je li se to jednostavno montira na TS 130/1000 (koji ima Astro3 montaŸu)?
Koja je razlika izmeðu tog motora i skupljeg MDAstro3?
Pitaj to Zlatka u Optimusu, sigurno te nece zeznuti, a u krajnjem slucaju se
ona raspita u TS-u pa ti da zadovoljavajuci savjet.
Josip Gracin
2005-12-27 18:30:33 UTC
Post by Miljac
Pitaj to Zlatka u Optimusu, sigurno te nece zeznuti, a u krajnjem slucaju se
ona raspita u TS-u pa ti da zadovoljavajuci savjet.
Znam da me nece zeznuti, imao sam vec prilike kupovati od njega.
Zapravo sam ga htio postediti prevelikog broja pitanja pa sam neka
uputio njemu, a druga ovdje na grupu. Ali s obzirom da ovdje nije bilo
odgovora, pitao sam i njega i vec mi je odgovorio.

Miljac, hvala na odgovorima (i onaj o filterima)!
Branko Domlija
2005-12-27 19:33:34 UTC
Ako nije prekasno:
Evo da ti odgovori i netko iz prakse.
Nedavno sam dobio taj motor (onaj skuplji 99EUR) pogadjas od koga. Bez uputa
za montiranje. Sva sreca malo sam tehnicki potkovaniji.
Montira se lako. Ali se lako moŸe montirati i na krivi nacin i opet radi. Ne
mozes nista unistiti samo ti feder malo cudno stoji.
Sraf koji ti posalju i visi na federu ne sluzi nicemu, barem za Astro 3.
Inace motor je OK. I preporodit ces se sto se tice promatranja uz RA motor.
Samo ne bih ti preporucio onaj jeftiniji. Ja sam elektronicar pa nekog vraga
o tome znam.
Ovaj skuplji ima step motor koji je puno precizniji, vjerojatno i jaci.
30-ak eura razlike ces nekako valjda preboljeti. Isplati se. Ionako su pasje
skupi. Osim toga tvoj teleskop je tezak za tu montazu. Motoru ce trebati
dosta snage. Gledaj da ti RA osovina ide glatko!
Ako trebas pomoc pri montazi, slobodno se javi.

Sp B
Josip Gracin
2005-12-27 21:59:02 UTC
Nije prekasno! Vec sam odlucio kupiti onaj skuplji MD Astro 3 jer mi se
cinio vise bolji nego skuplji. :-) Drago mi je da si mi potvrdio odluku.

Puno hvala na vrlo korisnim informacijama oko montaze i koristenja! Ako
stogod zapne (motor ili ja), javit cu ti se!