teleskop
(prestaro za odgovor)
snowy_white
2007-01-26 20:27:44 UTC
još sam nova u astronomiji i planiram kupiti teleskop (prvi). može li
mi tko reći gdje se u hrvatskoj može kupiti i što bi, kao, trebalo
ići uz njega. našla sam na nekoj web stranici neki excello teleskop:
Optički sustav: reflektor 76mm
Žarišna duljina: 700mm, F/9
Svjetlosni dobitak: 118x
Najveće optimalno povećanje: 150x
Pribor
okulari 20mm (35x), 12,5mm (56x), 4mm (175x), barlow 3x
Montaža:
altazimultana viličasta, oslonjena na aluminijski tronožac

je li taj dobar?
Ervin Farago
2007-01-27 11:13:23 UTC
"snowy_white" ***@yahoo.de

To znaju astronomi na hr.sci.astronomija.
unknown
2007-02-21 21:21:02 UTC
Pogledaj opcije na www.moja-trgovina.net/oi-optimus

A ako ti se tamo ni¹ta ne svidi nazovi OI Optimus direktno. Oni znaju sve o
teleskopima.

"snowy_white" <***@yahoo.de> wrote in message news:***@a75g2000cwd.googlegroups.com...
jo¹ sam nova u astronomiji i planiram kupiti teleskop (prvi). moŸe li
mi tko reæi gdje se u hrvatskoj moŸe kupiti i ¹to bi, kao, trebalo
iæi uz njega. na¹la sam na nekoj web stranici neki excello teleskop:
Optièki sustav: reflektor 76mm
®ari¹na duljina: 700mm, F/9
Svjetlosni dobitak: 118x
Najveæe optimalno poveæanje: 150x
Pribor
okulari 20mm (35x), 12,5mm (56x), 4mm (175x), barlow 3x
MontaŸa:
altazimultana vilièasta, oslonjena na aluminijski tronoŸac

je li taj dobar?